مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ

سئو در مشهد بسته به عبارت مستعمل، Anchor Text ها اشکال مختلفی پیدا می کنند که هر مورد کاربردها و نقاط قوت ضعف خویش را دارا‌هستند. این که کدام دسته برای شما مطلوب‌خیس میباشد، به طور کامل بدین بستگی داراست که لینک و پیوند خویش را کجا قرار داده‌اید و می خواهید با آن چه نمائید. در اینجا اشاره کوتاهی به اشکال انکر تکست‌ها خوا هیم کرد.

تطابق ظریف (Exact Match): ممکن میباشد متن ما دقیقا تیتر کاغذ انگیزه یا این که کلیدواژه کانونی آن برگه باشد. مثلا در یک وبسایت یادگرفتن آشپزی، عبارت “سالاد سزار” قادر است ما‌را به برگه‌ای هدایت نماید که محتوای آن در رابطه چگونگی تهیه و تنظیم سالاد سزار میباشد.

تطابق نیمه و نصفه (Partial Match): گهگاه انکر تکست ما حاوی کلیدواژه متبوع به یار و همدم تغییراتی میباشد. مثلا در به عبارتی وبسایت آشپزی، متن “تنظیم سالاد سزار به سریع‌ترین صورت ممکن” میتواند مثال‌ای از تطابق نیمه و نصفه باشد.

مارک گردیده (Branded): در‌صورتی‌که حق تقدم شما معرفی وبسایت یا این که کمپانی شماست، میتوانید در نصیب Anchor Text نام کمپانی یا این که مارک خویش را قرار داده و بسته به نیاز، استفاده کننده را به ورقه‌ای از وب سایت خویش هدایت نمائید. به عنوان مثال از اسم رستوران خویش به کار گیری کرده (مثل سالاد سزار بارزیل) و در فیس رغبت متن را به به عبارتی ورقه فراگیری اصلاح کردن سالاد سزار پیوند فرمائید!

فارغ از تیتر (Naked Link): در‌این مدل انکر تکست، از خویشِ لینک و پیوند تحت عنوان رابطه دهنده هم به کارگیری میشود تا احتمالا نشانی سایت در ذهن خواننده بماند. عبارت قابل کلیک websima.academy مثال‌ای از یک انکر تکست بی تیتر میباشد.

نامشخص و همگانی (Generic): انکر تکست نامشخص هیچ ارتباطی به اشکال بالا ندارد و می تواند یک متن خیلی بی آلایش و کلی مثل “اینجا کلیک فرمائید” باشد.

به کار گیری از تصویر (Image Links): قابل ذکر میباشد که مرورگرها در چهره بار گذاری نشدن تصاویر لینک و پیوند دار، متن جایگزین (Alteate Text) تصویر را به صورت یک انکر تکست اکران می دهند. پس همواره بهتر میباشد که موقع به کارگیری از تصاویر، متن جایگزین آنان نیز با آلرژی و اعتنا تمام تهیه و تنظیم و نوشته شود.

پراکندگی انکر تکست در لینک و پیوند سازی
درباره‌ی گونه های انکر تکست و کاربرد درست هر مورد به طور بدون نقص در کارخانه فراگیری پیوند سازی کلاه سپید حرف خوا‌هیم کرد.

چطور انکر تکست‌های بهتری بنویسیم؟
پاسخ این سوال هم بسیار بی آلایش میباشد: به طور خلاصه و مشخص و معلوم به سراغ اصل مقاله بروید. تارنما شما قرار میباشد برای مخاطب خویش قیمت آفرینی نماید، و Anchor Text هم اصلی‌ترین ابزار نشان دادن این بها به استفاده کننده میباشد. طبیعی اخلاق فرمایید و کلیدواژه‌های خویش را با با جمله‌ها پیچیده و بعضی بی ربط به قضیه اصلی ادغام نکنید! پیشنهاد میکنیم در انکر تکست‌های خویش از جملا‌ت بی نقص استعمال نکنید.

انکر تکست شما هرچه بی آلایش‌خیس و گویاتر باشد، بهتر میباشد.
انکر تکست‌های مطابقت و همخوانی با اصول بهینه سازی یا این که به اصطلاح بهینه سازی-Friendly این چهار خصوصیت را دارا‌هستند:

بی آلایش و معین میباشند
مربوط به پیوند انگیزه می‌باشند.
چگالی کلیدواژه‌های آنان نادر میباشد
از گونه نامشخص (Generic) نیستند.
انکر تکست معمولی و معلوم چه می‌باشد؟
هنوز فرمول مشخصی در رابطه تعداد کاراکترهای استاندارد برای تایپ کردن یک انکر تکست نیست، البته بهتر میباشد که‌این عبارت را تا حد قابلیت کوتاه و مشخص و معلوم نگه دارید. هنگام تایپ کردن این متن، مدام به دو نکته اعتنا داشته باشید:

ورقه انگیزه می بایست به شایسته ترین و صادقانه‌ترین صورت تعریف شود.
یوزرها تشویق شوند که مسلما روی لینک و پیوند متبوع کلیک نمایند.
چطور یک Anchor Text مربوط به کاغذ انگیزه بنویسیم؟
موتورهای کاوش از اولِ ظهورشان تا به امروز رفته رفته هوشمندتر گردیده‌اند و روش‌هایی هم برای یافت کردن معیار رابطه انکر تکست‌ها با محتوای صفحه های پیدا کرده‌اند. چنانچه موتور کاوش تشخیص دهد که انکر تکست و برگه متبوع به خیر دارای ارتباط میباشند، هم کاغذ پیوند دهنده و هم ورقه پیوند گیرنده هر دو بخت خیر برای کسب جايگاه‌های فراتر در جستجوی قضیه متبوع خواهند داشت.

جداگانه از این مورد، دارای ربط بودن زمینه کلی فعالیت تارنما هم مهم میباشد. در شرایطی‌که سایت یک کافی شاپ مطالبی دربردارنده پیوند‌های فراگیری تصحیح کردن گونه های قهوه داشته باشد، از حیث گوگل موقعیت بهتری خواهد داشت تا اینکه لینک و پیوند‌های باطن آن به وبسایت‌های جانورشناسی هدایت شوند!

چگالی کلیدواژه چه تاثیری در کیفیت کارایی انکر تکست‌ ها دارااست؟
پس از نهایی آپدیت رسانی الگوریتم پنگوئن، گوگل با اعتنا بیشتری در انکر تکست‌ها در پی کلیدواژه‌ها می شود. در صورتی‌که باطن محتوای سایتی پیوند‌هایی فراوان با Anchor Text یکسان وجود داشته باشند، گوگل بدین مورد مشکوک می‌گردد که لینک و پیوند‌ها ممکن میباشد حقیقی وواقعی نبوده و فقط به انگیزه فریب یوزرها ساخت گردیده باشند.

وجود لینک و پیوند‌های داخلی در محتوای یک وب سایت بسیار خوب میباشد، ولی حواستان باشد که متن انکر تکست‌های شما می بایست طبیعی و در عین اکنون متعدد باشند تا از طرف گوگل تحت عنوان اسپم شناخته نشوند.

معیارهای یک انکرتکست خوب چه است
چطور پیوند‌ها را وخیم نکنیم؟
تا همین هم اکنون هم به بعضی از این موردها اشاره کرده‌ایم. به صورت خلاصه، محتوای پیوند‌ها بایستی به عبارتی چیزی باشند که در انکر تکست‌های آن‌ها درج شده میباشد، و هر کاری که شما‌را از مسیر بدور نماید، به ضرر و زیان شما خواهد بود. کارهایی زیرا:

به کارگیری اسپم سیرتکامل از پیوند‌ها
استعمال از انکر تکست‌های نامشخص (عبارت‌هایی مثل “اینجا کلیک فرمائید”)
استعمال بیش تر از حد از کلیدواژه‌های متعدد در انکر تکست
به کارگیری از لغت ها دروغین و فریبکارانه برای ترقیب کردن یوزرها به سوی پیوند (عبارت‌هایی مثل “عکس‌های سری همسر ***”)
ویرایش کدهای HTML و CSS و تغییر‌و تحول رنگ یا این که برداشتن خط تحت انکر تکست‌ها (تا یوزرها آن ها را به طور پیوند نبینند)
سبب ساز خواهند شد که لینک و پیوند‌های شما عملکرد لازم را نداشته و بدتر از آن، گوگل‌ هم آن‌ها را غیر طبیعی یا این که حتی خطرناک تشخیص دهد. غیرطبیعی بودن لینک و پیوند ها بوسیله الگوریتم پنگوئن معقول می‌شود و در رخ تشخیص آن وب سایت شما بوسیله گوگل جریمه خواهد شد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 177 تاريخ : شنبه 31 خرداد 1399 ساعت: 14:23

سئو در مشهد متا دیسکریپشن یا این که متا توضیحات (meta description) یکی‌از تگ های مهم در بهینه سازی وبسایت میباشد. تایپ کردن متا توضیحات جالب سبب ساز می گردد تا یوزرها بیشتری از وبسایت شما بازید نمایند. درین نوشته‌علمی قصد داریم تا شما‌را با این دسته تگ آشنا کنیم.

 

تگ متا توضیحات چه چیزی است؟
متا دیسکریپشن یک خصوصیت HTML میباشد که خلاصه ای کوتاه از محتوای یک ورقه اینترنت را ارائه می‌دهد. توضیحات متا ( Meta Description ) به صورت معمول قادر است 160تا 170 کاراکتر ارتفاع داشته باشد. در موتورهای کاوش مانند گوگل اکثر وقت ها توضیحات متا در نتیجه ها کاوش اکران داده می‌شوند، جایی که آن‌ها میتوانند به شدت بر روی معیار کلیک از روش استفاده کننده تاثیر گذار باشند.

نوشته‌ی علمی دارای ربط: تگ تایتل یا این که برچسب تیتر چه میباشد و چه کاربردی در seo وب سایت دارااست؟

 

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط:گزینش تگ تیتر مطلوب (title tag) و نقش آن در بهینه سازی تارنما 


تگ متا چه میباشد

ارتفاع مناسب
توضیحات متا یا این که متادیسکریپشن هر طولی قادر است داشته باشد، ولی گوگل در کل توضیحات را تا 300 کاراکتر نشان میدهد (این محدودیت در ماه دسامبر 2017 بوجود آمده میباشد). بهتر میباشد که توضیحات به اندازه کافی مقاله را تعریف نماید. ارتفاع "مناسب" بسته به حالت تارنما متعدد میباشد و انگیزه نخستین شما می بایست برای ارائه قیمت و کلیک بر روی تارنما باشد.

فرمت مناسب
برچسب های توضیحات متا، در حالی که تاثیری به جايگاه بندی موتور جستجوگر ندارد، در دستیابی به استفاده کننده از روش SERPs بسیار مهم میباشد. این پاراگرافها یک زمان برای تبلیغ محتوای پژوهشگران در اینترنت مستر میباشد و اقبال برای انتخاب اینکه آیا محتوای مربوطه مشتمل بر داده ها متبوع هست یا این که نه.

توضیحات متا یک برگه می بایست هوشمندانه گزینش شود. شرح مفیدی از کلمه ها کلیدی آن ورقه می بایست انگیزه شما باشد. توضیحات صفحه های متفاوت با یکدیگر متعدد میباشد و با اعتنا به توضیحات ورقه مربوطه نوشته میگردد.

متا دیسکریپشن ادله مرتبه بندی گوگل
گوگل در ماه سپتامبر 2009 اذعان کرد که خیر توضیحات متا و خیر متا کلمه ها کلیدی بر روی الگوریتم های مرتبه بندی گوگل برای کاوش در اینترنت تاثیر نمی گذارد. با این درحال حاضر، توضیحات متا می‌تواند بر روی CTR ورقه (click-through-rate) در Google تاثیر بگذارد که می‌تواند تاثیر مثبتی بر بضاعت و توان ورقه در مرتبه بندی داشته باشد.چون با اعتنا بدین قضیه که هنگامی که شما به واسطه یک مقاله رده می‌گیرید و در برگه حاصل کاوش تارنما شما نشان داده میشود فقط چیزی که استفاده کننده از تارنما شما‌را میبیند و میتوان به صورت قطعی ذکر کرد صرفا عاملی میباشد که سبب میگردد استفاده کننده بر روی وب سایت شما در نتایحج کاوش کلیک نماید یا این که خیر تیتر و دیسکریپشن شما می باشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: CTR یا این که نرخ کلیک در گوگل چه می باشد و چه اهمیتی در seo تارنما داراست؟

پس طریق ی تایپ کردن تیتر یا این که به عبارتی تایتل کاغذ و طرز تایپ کردن دیسکریپشن شما اهمیت بسیار متعددی دارااست پس تمام کارایی خویش را برای تایپ کردن هرچه باصرفه خیس این دو داشته باشید.

برچسب توضیحات متا ای متا دیسکریپشن یک نسخه برداری تبلیغات میباشد. این توضیحات منجر می گردد خوانند‌گان به یک وب سایت از SERP متصل شوند و همین دستور سبب ساز میگردد بخش قابل مراعات ای و مهم از بازاریابی کاوش باشد. ایجاد یک تعریف قابل قرائت و قابل اعتماد با به کار گیری از لغات کلیدی مهم میتواند واحد سنجش کلیک برای یک ورقه اینترنت را بهبود بخشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 221 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 23:32


سئو تکنیکال ضلع میانه سئو در مشهد  مثلث سئو و یکی‌از مهمترین پروسه seo وب سایت می باشد. انجام seo تکنیکال سایت برای ایجاد ارتباط بهتر در بین موتور جستجو و سایت امریست ضروری.

سئو تکنیکال چه می‌باشد؟
seo وبسایت برای شعور بهتر موتور جستجو

انجام تکنیکال بهینه سازی باعث بهبود وضعیت ایندکس، خزنده (Crawler) و همت بهتر وب سایت می گردد.

خبر خوب این می باشد که بعد از انجام خطاها بهینه سازی تکنیکال دیگر نیازی به رفع مجدد مشکلات نیست این یعنی انجام فرایند بهینه سازی تنها برای یک بار کفایت می‌نماید.

باز‌بینی لیست فاکتور های seo تکنیکال
انجام مورد ها نیاز به وجود دانش فنی و توانایی رئیس وب سایت داراست در شرایطی‌که اطلاعاتی در این خصوص ندارید توصیه می‌کنیم تا این عمل را به فردی متخصص واگذار فرمایید.

موبایل فرندلی (Mobile Friendly)

موقتی جستجو های موبایل و تبلت بیشتر از دسکتاپ شده است لذا یک‌سری ماه پیش خبری با عنوان Mobile First Index به پنل سرچ کنسول تمامی افراد ارسال شد که حاکی از تغییر قانون ایندکس صفحات در گوگل بود.

از این پس Googlebot Desktop جای خود را به Googlebot smartphone میدهد این یعنی از این پس رتبه بندی نتایج جستجو گوگل بر پایه ی نسخه گوشی انجام صورت می گیرد.

رعایت این نکات در سئو تلفن همراه ضروری می باشد:

محتوای نسخه موبایل و دسکتاپ باید کاملا شبیه به یکدیگر باشند با Mobile First Index گوگل نتیجه ها را بر طبق فهم محتوا نسخه موبایل وب سایت مقام بندی می‌نماید. 
نسخه موبایل سایت باید در کمتر از ۶ ثانیه بارگذاری شود. از طریق ابزار تست سرعت گوگل سرعت لود ورقه را محاسبه فرمایید.
بهتر می باشد تا از AMP (Accelerated Mobile Pages) استفاده شود.
شرایط تلفن همراه فرندلی وب سایت را از طریق تست موبایل فرندلی گوگل باز بینی نمایید.
تصاویر، CSS و Javascript را در ورژن موبایل بلاک نشوند.
از نشانه گر در طراحی استعمال نشود.
از Pop-up به کارگیری نشود.
سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شود تا اندازه المان ها مبنی بر رزولوشن برگه کاربر متغیر باشد.
سرعت لود وب سایت (Website Speed)

کاهش سرعت بار گذاری صفحه های وبسایت یک کدام از فاکتور های شناخته شده سئو می باشد. وبسایت سریع در جایگاه بالاتری نسبت به وبسایت کند تر قرار می گیرد.

استاندارد میانگین سرعت بار گذاری صفحات وب باید کمتر از ۷ ثانیه باشد ولی ۴ ثانیه بهتر است. هر چه سرعت بارگذاری پایین تر باشد مقطع زمان ماندگاری کاربر در صفحه (Bounce Rate) نیز بیشتر میشود.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت: 15:25

سئو در مشهد 


شایسته ترین بهینه سازی فعالیت 
چنانچه بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد قطعا تاثیر بیشتری بر سئو سایت شما خواهد داشت. همین امر موجب خرید بک پیوند از وبسایت های توانا با قیمت بالا در تعدادی سال قبل شده است. گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف یک لینک قرار دارا هستند موضوع وب سایت را تشحیص می‌دهد.

بطور مثال وب سایت های زیادی در صفحات خود به وب سایت آمازون ارجاع میدهند که معمولا در جمله‌ها آنان کلمه و واژه “Books” به چشم می‌خورد به همین استدلال شما با جستجوی این کلمه در گوگل تارنما آمازون را در جايگاه دوم و بعد از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای تارنما آمازون بدین وسعت و توان، کلمه “Cars” بعنوان یک کلمه و واژه کلیدی شناخته نمی شود زیرا هیچ پیوند ورودی مناسبی برای آن ندارد.

در نتیجه خرید بک لینک تنها وقتی برای وب سایت شما موءثر خواهد بود که از وب سایت های معتبر و مرتبط با گزینه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک و پیوند شده یا همان انکر تکست و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند اعتنا ویژه ای داشته باشید. زیرا بک لینک و پیوند شما بر آن کلمه کلیدی در حاصل گوگل اثرگذار خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر دراین مورد سفارش می کنیم نوشته‌علمی انکر تکست چیست را در سایت آکادمی وبسیما مطالعه کنید.

تشخیص خرید بک لینک به وسیله گوگل
گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک و پیوند بوسیله وب سایت های اینترنتی دارااست. مهمترین آن ها تیم ویژه گوگل برای نبرد با این پدیده است که وظیفه ای جز گشت و گذار در اینترنت و شناسایی سایت های فروشنده پیوند ندارند. اگر شما وبسایت مناسبی را برای خرید بک پیوند پیدا کرده اید دلیلی ندارد که مجموعه گوگل نیز نتواند آن را شناسایی کند.

شاید تصور کنید که کارمندان گوگل بعدازظهر کافی برای بازنگری همه تارنما ها و صفحه های و شناسایی سایت های فروش بک لینک و پیوند ندارند، که اما تصور درستی می باشد! البته معمولا سایت هایی که در فروش بک لینک زیاده روی می کنند و به صفحات بسیاری با موضوعات متفاوت لینک می‌دهند مورد توجه رقبای خود قرار گرفته و مستقیما به وسیله این افراد به گوگل گزارش میشوند.

در‌این موقعیت یک کارشناس مجرب تارنما مورد نظر را باز‌نگری کرده و درصورتی که که از معامله بک لینک در آن مطمئن شود به صورت دستی آن را جریمه خواهد کرد. سایتی که به این شکل جریمه شده باشد در پنل گوگل سرچ کنسول خود و در بخش Manual Actions یک پیام با گزینه Unnatural Links دریافت خواهد کرد.

تصویر زیر نمایی از این پیام در نسخه کهن گوگل سرچ کنسول و برای سایتی که اقدام به فروش بک لینک کرده است را نشان می‌دهد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 201 تاريخ : شنبه 24 خرداد 1399 ساعت: 19:32


بیاید اینگونه تصور کنید سئو در مشهد  که شما در فعلا بازاریابی محتوا با بهترین نظم و کیفیت برای مدیریت و سئو سایت خود هستید اما نکته ای که موجود است این نوشته ی علمی می باشد که در‌حالتی که این محتوا شما به خوبی دیده نشود آیا واقعا کاربردی دارااست؟

به این ترتیب ، زمانی که می‌خواهید یک پست تازه دیدنی و کاربردی برای مخاطبان خود تولید کنید، او‌لین نکته ای که به ذهن شما می رسد چه است؟

تکثیر دادن این محتوا در شبکه های اجتماعی؟صحت دارد؟آیا شما هم با نظر من موافق می‌باشید؟

اشتراک گذاری مطالب در رسانه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن ما به مخاطبانمان دارد.همه ی ما می دانیم مخاطبان عظیم چهره بوک و توییتر آنها را به بهترین سیستم عامل های اشتراک گذاری تبدیل کرده است ، اما آیا میدانید به چه شکل این پتانسیل دسترسی را با صرفه فرمائید و چه‌گونه این مخاطبان را به مشتریان و کاربران بامسئولیت خود تبدیل کنیم؟

خوب بیایید یکی از طرز هایی که بدین زمینه قادر است به ما کمک کند را با هم مورد بازنگری قرار دهیم.

Open Graph (اپن گراف) چه میباشد؟
Open Graph در واقعی نوعی پروتکل می باشد که به یک ورقه از تارنما شما اجازه می دهد تا به یک مورد اصطلاحا Rich در شبکه‌های‌اجتماعی تبدیل شود.

 

به صورت کامل تر Open Graph گروه ای از متا تگ هاست که به وبمسترها اجازه می‌دهد تا اطلاعات باصرفه تری از صفحات خود را به شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس، توییتر، لینکدین ارائه دهند. این اطلاعات به شبکه‌های‌اجتماعی یاری می‌نماید تا نمایش بهتری از این صفحه های به اشتراک نهاده شده در خود به کاربران نمایش دهند.

آنچه شما می بایست در خصوص برچسب های متا گراف برای احاطه بی نقص در چهره بوک و توییتر بدانید

چرا Open Graph تولید شد؟
فیسبوک در سال 2010 قابلیت Open Graph را معرفی کرد. این قابلیت با هدف ایجاد یک همکاری بین فیسبوک و سایر وب سایت ها ساخت شد تا فیسبوک بتواند پیوند های به اشتراک نهاده شده را مشابه گزینه های خود در تایم لاین صفحات به نمایش بگذارد.

 

پارامترهای کنترل کننده در انتقال داده ها از سایت ها به فیسبوک، متاتگ هایی هستند که در قسمت head صفحه قرار می گیرند.

 

به عبارت عادی تر ، در هنگام اشتراک گذاری اطلاعات از وب سایت شخص ثالث به چهره بوک قابلیت کنترل واحد سنجش دسترسی موجود هست. به مراد تحقق این امر ، اطلاعات از طریق برچسب های متا Open Graph در قسمتکد وب سایت فرستاده می شود.

اینک اکثری از شبکه‌های‌عمومی مانند توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و حتی تلگرام کار کشته به شناسایی این متا تگ ها میباشند و از مزایای آن استفاده میکنند. توییتر به صورت شخصی متا تگ Twitter Cards را منتشر کرده است، البته در صورت عدم وجود آن، از متا تگ های Open Graph استفاده می نماید. بهینه سازی در مشهد

تاثیر تگ های Open Graph بر روی سئو سایت
Open Graph تاثیر بی واسطه بر بهینه سازی تارنما ندارد و تاثیر آن بر شبکه‌های‌مردمی است.

در صورتی بخواهیم از تاثیر بدون واسطه این تگ ها بر سئو سایت و الگوریتم های موتور جستجو بگوییم فعالیت دشوار و پیچیده ای است اما تاثیر بی واسطه و بسیار زیادی بر آن ها نخواهد داشت.البته می‌توانیم بگوییم که موتورهای جستجو به بررسی آنها میپردازند و آن‌ها را ارزیابی می‌نمایند.

شبکه های مردمی در اکثری از وب سایت ها یکی از بزرگترین منابع ترافیک به شمار می روند. بالطبع توانایی در مهار قدرت متا تگ های سوشال یک نیاز ضروری برای آن‌ها به شمار می رود. این تگ ها میتوانند بر روی نرخ تبدیل و نرخ کلیک بسیار تاثیر گذار باشند.

 

آیا تاکنون بدین مشکل برخورده اید که بعداز اشتراک گذاری یک پیوند در فیسبوک، عکس بند انگشتی نوشته‌علمی ظاهر نشده یا یک عکس خطا بار گذاری شده باشد؟ شناخت متا تگ های Open Graph می تواند به رفع چنین مشکلاتی امداد زیادی کند.

 

اضافه کردن متا تگ های Open Graph بر روی سئو داخلی وبسایت شما تاثیر مستقیمی نمی گذارد ولی در افزایش همت پیوند های شما در شبکه های مردمی مفید می باشد، به این ترتیب بازنگری و شناخت آنها کاملا گران بها می باشد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 ساعت: 15:00

سئو در مشهد مرحله اولیه : انتقال داده‌ها

خیلی از یوزرها وردپرس ممکن میباشد از پلاگین‌هایی مثل All in One بهینه سازی pack (که در آینده با آن‌ در فست seo بیش‌خیس آشنا خواهید شد) به کارگیری نمایند. در صورتی شما هم از این گونه اشخاص می‌باشید برای استعمال باصرفه از پلاگین Yoast سئو بایستی کل داده ها پلاگین پیشین را پیش از غیرفعال کردن آن به Yoast بهینه سازی انتقال دهید.

مرحله دوم : پیکربندی همگانی

پس از نصب Yoast بهینه سازی مورد‌ای به داشبورد به عنوان بهینه سازی ( سئو در ورژن انگلیسی) افزوده میشود. با کلیک روی آن وارد پیکربندی همگانی پلاگین Yoast سئو خواهید شد. روی تب همگانی یا این که General کلیک نمایید.

نصب Yoast بهینه سازی
نصب Yoast سئو
در‌این بخش با پیکره‌بندی wizard یا این که جادویی پلاگین رو به رو می شوید که توصیه ما این میباشد این آیتم را نادیده بگیرید؛ واگرنه ناچار میشوید تک تک تب‌ها را باز‌نگری فرمایید.

مرحله سوم : پیکربندی تب Features

برای صرفه‌جویی در وقت و این که به آسانی آب میل کردن فعال‌سازی و سفارشی‌سازی پلاگین Yoast بهینه سازی را انجام دهید از این تب، زبانه مرتبط با advanced settings page یا این که کاغذ پیکربندی توسعه یافته را فعال‌ساز‌ی فرمائید.

پیکربندی تب Features
پیکربندی تب Features
پس از ذخیره‌سازی پیکربندی زیرمنو نو‌ای به مورد بهینه سازی مطابق با تصویر ذیل طولانی تر خواهد شد.

مورد بهینه سازی 
مورد بهینه سازی
مرحله چهارم : دستکاری داده ها فردی

تب Your Info بخشی برای درج داده ها شرکت یا این که فرد مالک تارنما میباشد. این بخش ضروری میباشد و بایستی صد رد صد اسم تارنما و نامی که قرار میباشد در موتور کاوش اکران داده شود کامل شدن بشود. در حالتی‌که این بخش خالی بماند پلاگین Yoast بهینه سازی به طور اتومات اسم تارنما شمارا به موتورهای کاوش معرفی می نماید.

دستکاری داده ها فردی
دستکاری داده ها فردی
این اسم به عبارتی عنوانی میباشد که بارها در صفحه ها حاصل موتور کاوش گوگل به صورت پایین چشم‌اید:

حاصل موتور کاوش گوگل 
حاصل موتور کاوش گوگل
مرحله انتها : ابزار وبمستر یا این که Webmaster Tools

Webmaster Tools برای مشاهده بازخوردها و داده ها مربوط به تارنما شما در موتورهای کاوش میباشد. برای تثبیت و اعتبارسنجی وبسایت خویش در ابزار وبمستر می بایست در‌این بخش کدهای متایی را که تا قبل از این در همین قضیه از موتورهای کاوش نظیر گوگل، بینگ یا این که الکسا اخذ کرده‌اید وارد فرمایید.

Webmaster Tools

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 22:41

سئو در مشهد   نیاز اصلی تمامی تارنما‌ها می باشد. چرا‌که هر چقدر سرعت لود سایت ما بیشتر باشه ابتدا از طرف موتور جستجو اعتنا بیشتری به وب سایت ما میشه و بخاطر دادن امتیاز بالا، بازدید بیشتری دریافت می‌کنیم. پس از اون هم رضایت کاربر بازدیدکننده رو در ادامه داره که بخاطر لود سریع صفحه های سعی می‌کنه تا هر دوران که در سود جستجو با وبسایت ما برخورد کرد بدون شک روی سایت ما کلیک بکنه. یکی از ابزارهایی که با به کارگیری ازش میتونید اقدام به بهبود سرعت سایت بکنید به کمک رفع خطاهای GTmetrix هست که در حالتی‌که بتونید همه خطاهایی که این ابزار آنلاین برای سایت شما میده رو رفع نمائید بهره عالی ازش خواهید گرفت. تو این فراگیری هم سعی دارم به فراگیری جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix در وبسایت بپردازم. هیچ میدونستید که بر طبق آماری که تیم Aberdeen Group منتشر کرده، بخاطر هر 1 ثانیه تاخیری که در بار گذاری صفحات وبسایت شما صورت میده نتایج زیر را درپی خواهد داشت؟

کاهش 11 درصدی آمار بازدیدکنندگان سایت
کاهش 16 درصدی رضایت کاربرانی که به مشتری شما تبدیل شده‌اند
کاهش 7 درصدی آمار فروش سایت
ارتقا 50 درصدی نرخ پرش(bounce rate)
پس میبینیم که حتی کاهش لود صفحه به اندازه کمتر از 1 ثانیه هم تاثیرات بدی را در کسب و فعالیت ما داره و اگه بهش دقت نکنیم و چاره‌ای برای این کار در نظر نگیریم، خسارات زیادی به سایت ما تحمیل میشه که برای جبران اون شاید نیاز باشه سالیان کارایی بی وقفه داشته باشیم. پس قبل از اینکه منجر ایجاد این ایراد بشیم بهتره در اولین اقدام به بهبود سرعت وب سایت بپردازیم.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به آموزش بدون نقص gtmetrix بپردازم که با استفاده از این آموزش میتونید با تکیه بر آمار و ارقامی که از نظارت سایتتون با استعمال از سایت gtmetrix به دست میارید، مشاهده کنید که سایتتون در چه بخش‌هایی ضعیف عمل کرده و علت تحت پودن سرعت وبسایت شما چه چیزی میتونه باشه. پس در صورتی شما هم در پی آموزش کامل استعمال از GTmetrix می باشید، تا انتهای این نوشته‌علمی با ما هم پا باشید.

یادگرفتن کامل gtmetrix و رفع خطاهای جی تی متریکس
اولین سوالاتی که برای افزایش سرعت وبسایت به ذهن کاربران پیش میاد اینه که:

علت زیر بودن سرعت وب سایت و علت کند بودن سایت ما چیه؟
چه‌طور سرعت وب سایت را ارتقا دهیم؟
ترفندهای ارتقا سرعت سایت چه چیزهایی میباشند؟
استفاده از افزونه‌ها و پلاگین‌های بهینه سازی سرعت تارنما در سیستم‌های رئیس محتوا مثل وردپرس و جوملا تا چه معیار میتونه روی سرعت تاثیر مثبتی بزاره؟
و… کلی سوالهای از این دست که مسلما در ذهن شما نقش بسته و پیرو یافتن بهترین راهکار برای حل نقص‌ کند بودن سایت هستید.
برای اینکه بتونیم سرعت سایت خودمون رو افزایش بدیم در آغاز بایستی با به کارگیری از ابزارهای آنلاینی که وجود داره ببینیم اصلا سرعت صفحات وبسایت ما به چه صورتی می‌باشد؟ و وقتی یک صفحه را باز میکنیم دقیقا اتفاقاتی که در لود این ورقه رخ میده چیه؟ یعنی زمانی وارد صفحه‌ای از تارنما میشیم، حجم این ورقه چقدر هست و چه زمان زمانه هم طول میکشه که این ورقه بار گذاری بشه و در نهایت تعداد درخواست‌هایی که به سرور برای بارگذاری سایت ارسال میشه چندتاست؟

بهترین ابزار برای باز‌نگری سرعت، وب سایت GTmetrix هست. این سایت با به کار گیری از مرورگرهای متعدد و لوکیشن‌های مختلفی که روی نرم افزار آنلاین خودش داره این امکان رو به شما میده که سرعت لود سایتتون را به صورت زنده ببینید و ببینید که برای بارگذاری هر برگه از وبسایت چه تعداد درخواست، چه معیار حجم و چقدر دوران نیاز است. بعد از اینکه این موارد رو به شما ارائه داد میتونید تک تک پوشه‌ها و قابلیت و امکان‌هایی که روی افزایش سرعت تاثیر داره رو ببینید که در چه سطحی قرار دارند. به عنوان نمونه میتونید ملاحظه کنید که تصاویر مصرف شده تا چه معیار بهینه می‌باشند؟ آیا از کش مرورگر و تاثیر استفاده از CDN در وب سایت باخبر میباشید؟ فولدر‌های CSS و JS تا چه حدی فشرده شدن؟ اصلا فشرده سازی برای پوشه‌های سایت انجام دادید یا خیر؟!

تارنما GTmetrix چه می‌باشد؟
وب سایت GTmetrix که با آدرس www.GTmetrix.com در دسترس می باشد، امکان باز بینی و نظارت وبسایت رو به شما میده که با به کارگیری از این ابزار آنلاین میتونید نسبت به تست سرعت سایت در GTmetrix اقدام کنید. این وب سایت با باز‌نگری کلیه فایل‌هایی که در یک کاغذ از تارنما لود میشه و بر پایه ی پارامترهایی که برای بهینه سازی سرعت سایت داره، به هر یک از این پارامترها امتیازی میده و در نهایت با میانگین گرفت از همگی این پارامترها امتیازی رو به صورت درصدی برای سرعت تارنما مبنی بر الگوریتم‌های گوگل و بررسی تارنما بر اساسالگوریتم‌های یاهو را در اختیارتون قرار میده. همچنین اطلاعات دیگه‌ای مثل میزان با صرفه بودن هر پوشه در ورقه، تاریخچه باز نگری ورقه و… رو هم خواهید داشت که بر پایه ی همین مورد ها میتونید به بهینه سازی پوشه‌های سایت بپردازید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 0:50

  بهترین سئو کار الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خویش را بر روی طریق های شناسایی اسپم نهاده بودند، گوگل پاندا محتوای نامناسب و نسخه برداری گردیده از تارنما های دیگر، نحوه های متقلبانه در باطن وب سایت مانند کلوکینگ و... را به عهده اراست و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و وبسایت های مبادرت به خریداری لینک و پیوند برای بهبود رنکینگ خویش مینمایند را عهده دار میباشد. الگوریتم نو گوگل - مرغ مگس خوار خلاف این دو الگوریتم یک پلاگین ضد اسپم وجود ندارد بلکه پلاگین ای برای تجزیه و محاسبه عباراتی میباشد که استفاده کننده برای کاوش وارد کرده.

الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خویش را بر روی شیوه های شناسایی اسپم گذارده بودند، گوگل پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و نسخه برداری گردیده از وب سایت های دیگر، نحوه های متقلبانه در باطن وب سایت مانند کلوکینگ و... را به عهده داراست و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و وب سایت های مبادرت به خریداری پیوند برای بهبود رنکینگ خویش میکنند را عهده دار میباشد. هر دو الگوریتم فوق در درحال حاضر نبرد با سئوی سیاه میباشند و پاندا و پنگوئن نیز حیواناتی سیاه و سپید هستند.

الگوریتم تازه گوگل - مرغ مگس خوار مغایر این دو الگوریتم یک پلاگین ضد اسپم وجود ندارد بلکه پلاگین ای برای تجزیه و چک عباراتی میباشد که استفاده کننده برای کاوش وارد کرده. گوگل با این عمل قادر است نتیجه ها بهتری را به یوزرها اکران دهد و با به کار گیری از الگوریتم مرغ مگس خوار قادر است حاصل خویش را بهبود بخشد. در واقع الگوریتم نو گوگل تاثیری در حاصل سکو بندی به صورت بدون واسطه ندارد و فقط عباراتی را که استفاده کننده کاوش کرده باز‌نگری میکند و بر پایه ی منظور های استفاده کننده همت می‌کند شایسته ترین سود را اکران دهد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 195 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 22:23

سئو در مشهد در‌این نوشته ی علمی در رابطه نوعی از تگ کلام خوا‌هیم کرد که شاید اندکی نا‌آشنا باشد ولی در عین درحال حاضر می تواند از اهمیت متعددی برای وبمستر‌ها برخوردار باشد چون جذب بازدیدکننده از روش موتور جستجوی گوگل معمولی‌خیس از سایر موتورهای کاوش میباشد، بعلاوه این گونه از تگ‌ها که در‌پی به معرفی آن ها می پردازیم بنابر گفتهٔ مدیران بینگ، از دید موتور جستجوی بینگ و اسپایدارهای آن هم از اهمیت متعددی برخوردار‌است.

Dublin Core چه می باشد؟
در‌این نوشته‌ی‌علمی در رابطه نوعی از تگ حرف خوا‌هیم کرد که شاید اندکی نا‌آشنا باشد ولی در عین اکنون می تواند از اهمیت متعددی برای وبمستر‌ها برخوردار باشد چون جذب بازدیدکننده از روش موتور جستجوی گوگل بی آلایش‌خیس از سایر موتورهای کاوش میباشد، بعلاوه این گونه از تگ‌ها که در‌پی به معرفی آنان میپردازیم بنابر گفتهٔ مدیران بینگ، از دید موتور جستجوی بینگ و اسپایدارهای آن هم از اهمیت متعددی برخوردار‌است.

قبلی از آغاز نیاز به شناخت با تگ و گونه های آن میباشد که در مقاله ها پایین دراین باره توضیات جامع و جامعی داده گردیده:

تگ های مهم در بهینه سازی
سئو تگ ها
دوبلین کُر یا این که به انگلیسی Dublin Core نوعی متاتگ میباشد که به آن Metadata نیز گفته میشود چون این مدل تگ خویش متشکل از ۱۵ آیتم می باشد که همگی این ۱۵ گزینه معرف یک قسمت از تارنما خواهند بود.
Dublin Core در سال ۱۹۹۵ پا به عرصه گذاشت و اسم آن برگرفته از مکان به دنیا آمدن آن یعنی Dublin Ohio میباشد. در صدر به کارگیری از این متاتگ بسیار رایج بود و گوگل شدیدا به آن اهمیت می‌اعطا کرد البته به تدریج از قیمت آن کاسته شد.
به گویش بی آلایش دوبلین کر برای وبسایت شما یک کاتالوگ ساخت می‌نماید که توضیحاتی را در رابطه بخش‌های متفاوت وب سایت به موتور‌های کاوش میدهد.
این متاتگ یا این که متادیتا ۲ جور می‌باشند: Dublin Core معمولی که در ان تنها از ۱۵ عنصر مصرف شده و با قرار دادن داده ها بی آلایش به معرفی وب سایت می پردازد و دارنده مقادیر و تعاریف پیچیده‌خیس نمیشود و هرکس با نگاه به آن متوجه اطلاعات دردسترس در آن میگردد، ولی دسته دیگر این تگ به اسم Dublin Core توصیفی که اندکی بی نقص‌خیس میباشد که علاوه بر داده ها بی آلایش و اساسی به تعریف تارنما و مواقعی که در ان توضیح داده گردیده نیز می پردازد.

از انجا که گوگل به طولانی تر متاتگ‌ها اهمیت نمی‌دهد و صرفا تنی چند از ان‌ها می‌باشند که گزینه دقت گوگل میباشند بهتر می‌باشد که در‌این نوشته ی علمی به خلق و خوی گوگل در عوض متاتگ‌ها نپردازیم و به صورت یگانه به بینگ دقت کنیم.
کارایی اکثر این متاتگ‌ها یکسان میباشد برخلاف مدل توصیفی که علاوه بر پیچیدگی یگانه خویش، تاثیر اضافه بر حاصل موتور بینگ داراست.

فقط به کارگیری از متادیتا‌ها چیزی را برای شما تضمین نخواهد کرد بلکه حاصل آن به روش به کارگیری شما بستگی دارااست به این دلیل‌که خویش متادیتا‌ها دارنده نکات مثبت و منفی اکثری میباشند که موجب مواجه با حاصل متعدد می‌گردد.
‌‌ همان گونه که در صدر ذکر شد این متادیتا‌ها ۱۵ آیتم را توضیح می دهد:

تیتر
تالیف کننده یا این که تولید کننده
مورد
توضیحات
چاپ کننده
یاری کننده یا این که هدیه دهنده
مورخ
دسته
قالب و صورت کلی
شناسه
مبداء
گویش
رابطه و یکسان بودن
پوشش
حقوق و دستمزد
درخصوص روش درست به کار گیری از این جور متادیتا‌ها که کارایی اندک پیچیده‌ای دارا‌هستند در مقاله‌ها آینده توضیح داده خواهد شد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 163 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 22:14

سئو در مشهد PBN مخفف عبارت Private Blog Network میباشد که ابعاد با تیتر Private Backlink Network نیز شناخته شد. در حالتی که به مضمون‌ همین عبارت نگاه کنیم در یک تمجید معمولی می‌اقتدار اعلام کرد PBN یک کانال وب لاگ سری میباشد که از تارنما های دارای اعتبار برای ساخت بک لینک و پیوند به مراد پرورش و کسب جايگاه برتر در موتور کاوش گوگل و بهبود بهینه سازی وب سایت تولید می‌شود.

اضافه کانال های PBN از ساختاری مانند ساختار تحت پیروی می‌نمایند.

ساختار یک کانال pbn

PBNS گروه ای از تعدادی تارنما PBN میباشد، که به یک تارنما یا این که جزی از کانال اصلی که کانال PBN را تشکیل می‌دهد گفته می گردد.

یکی جزئیات بسیار مهم در کانال های PBN این مساله میباشد که‌این کانال های PBN هیچ ارتباطی به هم ندارند.بلکه صرفا از روش پیوند سازی داخلی به هم دارای ارتباط می‌شوند.

برهان استعمال از کانال های PBN چه میباشد؟

تمامی ی ما می‌دانیم پیوند ها مهم ترین برهان درجه بندی می‌باشند،با وجود لینک و پیوند های اسپم و مشکلاتی در سکو وب سایت ها موجود هست گشوده هم هنوز پیوند ها مهم‌ترین و تاثیر گذار ترین دست اندرکاران در سکو بندی محسوب میگردند

ولی نکته حائض اهمیت این مساله میباشد که چه چیزی سبب ساز می‌شود این استراتژی مفید باشد و به صورت موثری فعالیت نماید؟

سایت هایی که PBN را تشکیل میدهند، بوسیله گوگل تحت عنوان عاملی دارای اعتبار شناخته می گردند. چون با به کار گیری از این کانال شما در واقع گروه ای از پیوند های دارای اعتبار و دارای ربط را اخذ می کنید که به سکو بندی وبسایت شما یاری به سزایی می نماید.

برای ادراک روش ی کارایی یک کانال PBN به نمونه پایین دقت نمائید:

در سال 2011 یک کمپانی برای یاری به نظافت کردن خیابان ها در شیکاگو راه‌اندازی شد. آنان مبادرت به طراحی وب به عنوان cleanchicagostreets.com کردند.

این وب سایت آغاز به تبلیغات در همگی وبسایت های خبری و شرکتی و سازمان های دولتی کرد همینطور این تارنما هزینه بسیار متعددی را صرف تبلیغات متفاوت و خرید ریپورتاژ در وبسایت های دارای اعتبار کرد ولی بعداز مدتی بدین سود رسید که پول کافی برای سپرده گذاری روی وبسایت خویش را ندارد و پس از برهه زمانی 3 سال وب سایت خویش را رها کرد و حتی دامنه وب سایت خویش را تمدید نکرد.

خوب درحال حاضر دامنه این تارنما لینک و پیوند هایی دارای اعتبار از تارنما های خبری و دولتی دارای اعتبار دارااست و از حیث گوگا این دانه یک دامنه قابل اعتماد و دارای اعتبار میباشد.

پس بهتر میباشد برای تشکیل کانال pbn خویش سراغ این دامنه ها بروید البته بیایید باز‌بینی کنیم که چه دامنه ای بهتر میباشد و میزان تعیین یک دامنه مطلوب چه مورد هایی می‌تواند باشد؟

چهار واحد سنجش اصلی برای سنجش اعتبار یک دامنه استعمال میگردد که شما می توانید همگی موردها را یک جا برای سنجش اعتبار استعمال فرمائید:

DA – تهیه کردن سنجش اعتبار به وسیله Moz.com

PA - خریدن سنجش اعتبار بوسیله Moz.com

TF - خریداری کردن سنجش اعتبار بوسیله Majestic.com

CF - خریداری نمودن سنجش اعتبار به وسیله Majestic.com

 

DA معیاری برای ارتقاء اعتبار یک دامنه میباشد

نوشته‌ی علمی دارای ربط: ارائه راهکارهایی برای ارتقاء DA دامین اتوریتی

 

PA معیاری برای سنجش اعتبار یک برگه است

 

TF اعتماد و اعتبار لینک و پیوند های وبسایت را اندازه گیری میکند.

 

CF معیار توان و کیفیت یک دامنه را باز بینی می نماید

DA – 18+
TF – 13+
CF – 15+

در ابتدا یک میزان کلی از آنچه می بایست در حیث بگیرید را بیان می کنیم رعایت این نکات قادر است بیان گر اعتماد یک دامنه از دید گوگل باشد.

 

این معیارها نشان دهنده توان دامنه ای میباشد که به آن نگاه میکنید، البته پیشین از خرید موردها تحت را نیز در لحاظ بگیرید:

 

Referring Domains یک متریک برای سنجش تعداد سایت هایی میباشد که به دامنه شما لینک و پیوند شده‌است .این عدد حدود 30 باشد میتوان به آن دامنه اعتماد کرد.

 

Backlinks این مورد یک متریک برای اکران تعداد پیوند های جان دار در تارنما میباشد.

 

Anchor Text یا این که متن لنگر – می بایست همواره اعتنا داشته باشید که انکرتکست شما یک عبارت کلیدی عادی باشد یا این که یک تیتر مارک.

با رعایت موارد ذیل بعداز تعیین دامنه مطلوب و خرید دامنه ها سعی بر فعال‌ساز‌ی کانال PBN فرمائید

همانگونه که گفتیم، اجرای تکنیک PBN مستلزم اعتنا و نازکی میباشد. چراکه این تکنیک به طور رسمی کلاه سیاه معرفی شده‌است و پنالتی گوگل را درپی دارااست. ولی همان طور که در اولِ این نوشته‌علمی ذکر شد، این تکنیک میتواند کلاه خاکستری نیز باشد.پس با توجه و رعایت نکات نقل شده می‌تواند استعمال ای با صرفه از این کانال داشته باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 13:58

سئو در مشهد فرض فرمایید سئوی سایتتان را انجام داده‌اید، البته هنوز آنطور که بایستی گزینه دقت گوگل قرار نگرفته. از کجا بایستی عیب و ایرادها را پیدا نمائید؟ با خودتان میگویید کاش برنامه‌ای بود که می‌ذکر کرد انواع فعالیت از کجاست. سئو SiteCheckup به عبارتی برنامه‌ای میباشد که در چنین موقعیتی به امداد شما می آید.

این ابزار بهینه سازی قابلیت و امکان‌های مختلفی دارااست. برخی از قابلیت و امکان‌های این برنامه را در پی مشاهده می کنید:

تجزیه و ارزیابی خطاها مربوط به بهینه سازی
مانیتورینگ بهینه سازی
باز بینی رقبا
امکان تولید گزارش‌های مربوط به بهینه سازی
در‌صورتی‌که می خواهید بدانید این ابزار چه کاری انجام میدهد، بهتر میباشد جستجوی خویش را انجام دهید. کافیست نشانی وب سایت خویش را در جعبه کاوش وارد فرمایید. نتیجه ها به دست آمده در یک برگه به اکران در می آید و باز بینی آن ها بسیار بی آلایش میباشد:

بهینه سازی site checkup

درصورتی که خوش اقبال باشید، وب سایت شما نمره بدون نقص اخذ خواهد کرد. این قضیه به این معناست که از نگاه یک کارشناس seo همگی امور به خیر صورت گرفته و هیچ مشکلی نیست. اما نباید انتظار چنین نمراتی را داشته باشید.

نکته رشته‌ای: فراموش نکنید باز‌نگری بهینه سازی وبسایت صرفا مرحله ابتدایی فعالیت میباشد. این ابزار ایرادات جان دار را نشان میدهد. آن گاه می توانید بر روی دکمه How to Fix کلیک فرمایید تا این برنامه سفارش هایی در زمینه‌ی حل خلل به شما نشان دهد.

ابزار seo بهینه سازی SiteCheckup

با به کار گیری از این ابزار میتوانید وضعیت سئوی تارنما خویش را باز‌بینی نمائید. در حالتی‌که پیشنهادات و پیشنهاد‌های ارائه گردیده بوسیله این ابزار را دنبال فرمائید می توانید از شر خطاها جان دار رها گردید و در موتورهای کاوش مرتبه بهتری کسب فرمائید.

5. گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)
آیا از این ابزار توانا seo به کارگیری میکنید؟

۱۰ ابزار بدون پول و کاربردی گوگل برای بازاریابان محتواحتما بخوانید: ۱۰ ابزار مجانی و کاربردی گوگل برای بازاریابان محتوا
بارها شده‌است که از وبمسترها پرسیده ام آیا از ابزار گوگل سرچ کنسول استعمال می‌نمایند یا این که نه. یقین نمایید شمارش تعداد پاسخ‌های منفی از دستم در رفته میباشد!

یکی‌از ابزارهای رایگانی که به وسیله گوگل ارائه می‌گردد کنسول جستجوی گوگل یا این که به عبارتی وبمستر تولز قدیمی میباشد. این ابزار آمار و داده ها وب سایت شمارا خیلی معمولی و تر و تمیز به شما اکران می دهد. داشبورد Google search console می‌تواند داده ها اجمالی در زمینه ی تندرست کلی وبسایت آماده نماید:

گوگل سرچ کنسول

همان گونه که در صورت بالا میبینید، مجموع کلیک‌ها، impression‌ها، معدل نرخ کلیک وبسایت و معدل مقام در گوگل صفحه های وبسایت شما در هر برهه زمانی که گزینش نمائید قابل مشاهده میباشد. ممکن میباشد اطلاعات دردسترس درین بخش برای شما کافی باشد ولی بهتر میباشد پا را بالاتر بگذارید و محرمانه به تمام نصیب‌های سرچ کنسول بزنید.

تجزیه و چک کاوش
پیوند‌های داده گردیده به تارنما شما
لینک و پیوند‌های داخلی
جریمه‌های دستی
انگیزه‌گیری فی مابین المللی
امکان استعمال از وبسایت در تلفن همراه
نصیب search result یعنی همین ورقه‌ای که عکس آن را در ابتدا دیدید، یکی بخش‌های پر کاربرد سرچ کنسول میباشد که می توانید همت تارنما خویش را در گوگل باز‌بینی نمایید. برای مثالً می توانید به تفکیک هر عبارت، برگه، سرزمین، وسیله‌کاوش دسته کاوش و مورخ بدانید چقدر بازدید و کلیک گرفته‌اید، جايگاه شما در گوگل تعدادی میباشد و نرخ کلیک تارنما شما چه گونه میباشد.

سرچ کنسول -ابزار بهینه سازی

کنسول جستجوی گوگل یکی‌از شایسته ترین و ظریف‌ترین نحوه‌ها برای پیگیری لینک و پیوند‌هایی میباشد که به وب سایت شما داده گردیده‌اند. به عبارتی‌طور که میدانید این فعالیت برای جايگاه‌بندی بهتر در موتورهای کاوش بسیار اثرگذار میباشد. مطمئن گردید که خیر فقط تعداد لینک و پیوند‌ها را پیگیری میکنید، بلکه صفحاتی که بیشترین پیوند‌ها را به خویش اختصاص داده‌اند را نیز بازبینی می نمایید.

با به کار گیری از این ابزار هرچقدر بیش تر جستجو نمائید به داده ها بیشتری خواهید رسید. به خیال و خاطر داشته باشید که داده ها شما خیلی سریع آپ تو دیت‌رسانی می گردد، پس همت نمائید هر یک‌سری وقت یکبار داشبورد سرچ کنسول خویش را باز بینی نمایید.

نوشته‌ی علمی «گوگل سرچ کنسول» راهنمای جامعی از این ابزار را در چنگ شما می گذارد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 17:37

سئو در مشهد همانگونه که گفته شد در پیشین وب سایت های متعددی به جهت داشتن بدلینک های خریداری گردیده یا این که توسط کلاه سیاه seo یا این که black hat SEOs شاخته گردیده بودند جریمه شدند. ولی حتی در‌حالتی که از این تکنیک ها به کار گیری نمی‌کنید، ممکن میباشد همچنان تارنما های اسپم گردیده فارغ از اطلاعتان به وب سایت شما پیوند شوند. مثلا بعضی اشخاص گرفتار seo منفی یا این که negative-سئو گردیده یا این که ممکن میباشد خطاهایی به وجود بیایید و باعث شود که گوگل یک پیوند را غیرطبیعی تلقی نماید.

اولی چیزی که نشان میدهد شما به جهت بدلینک ها جریمه گردیده اید کاهش دیده گیر در رنکینگ تارنما تان میباشد.

در شرایطی‌که چنین اتفاقی بیفتد می بایست از نخستین مبداء کلیه لینک و پیوند هایتان را باز بینی فرمایید.

به Google Search Console بروید
در بخش Dashboard، آیتم “Search Traffic” را تعیین کرده و آن گاه برروی “Links To Your Site” کلیک فرمایید.
در نصیب چپ، “Who Links The Most” را میبینید، بر کلمه و واژه “More” کلیک فرمایید.
بعد، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همگی لینک و پیوند های جانور در تارنما تان را که گوگل از آن ها اطلاع داراست را بازبینی فرمایید.
لینک و پیوند ها را مرور فرمایید، درپی لینکی بگردید که ممکن میباشد کیفیت بدی داشته باشد.
شیوه حذف اسپم بک پیوند

ممکن میباشد شناسایی برخی از این لینک و پیوند ها بسیار بی آلایش باشد در حالیکه برخی دیگر بسیار مشقت بار میباشد. در ادامه URLs بی کیفیت دربرگیرنده اعداد و حروف پهناور ، سایت های فرنگی، وب سایت هایی که چند سکو به تارنما تان پیوند گردیده اند، بگردید.

لیستی از لینک و پیوند هایی تنظیم فرمائید که مطمئن می‌باشید که جايگاه بندی تارنما تان را به صورت منفی پایین تاثیر قرار داده اند.
3. چه‌گونه می اقتدار پیوند های اسپم را حذف کرد؟
می بایست بیان کرد که نمی قدرت پیوند های اسپم را تخت‌گاز و به راحتی از فی مابین موفقیت. درحالیکه ابزارهای آنلاین متعددی در دسترس می‌باشند، البته شایسته ترین طرز برای حذف بدلینک های بد به طور دستی و به طریق ذیل میباشد:

او‌لین گام این میباشد که با مسئول وبسایتی که‌این بک لینک و پیوند ها از آنجا آمده اند تماس حاصل نمایید و از وی بخواهید که چنین پیوند هایی را حذف نماید. برای اینکار می بایست داده ها تماس او را پیدا کرده و با صادر کردن پست الکرونیکی صمیمانه از او چنین درخواستی نمایید.
اکثر اوقات پاسخ نمی گیرید. گام دوم این میباشد که خودتان آن‌ها را ازبین ببرید. این بدان معناست که از گوگل بخواهید تا چنین پیوند هایی را در محاسبات الگوریتمی خویش دخیل نکند.
در آغاز بایستی یک پوشه نوشتاری تنظیم نمائید بهتر میباشد که‌این عمل را اولیه در Google Doc انجام دهید، وسپس این را در پوشه .txt رمز گذاری گردیده با ASCII UTF-8 یا این که 7-bit نسخه برداری نمائید.
مطمئن گردید که حذف شدگی ها خیر فقط در سطح دامنه بلکه در URL نیز انجام داده اید. برای اینکار، “domain:” را در جلوی اسم هر کدام از دامنه ها بیش تر فرمائید. مثلا در صورتی بک لینک و پیوند هایتان از سایتی با اسم com آمده باشند، می بایست در پوشه نوشتاری خویش چنین چیزی را بنویسید.
آن‌گاه به Google’s Disavow Tool page رجوع نمایید.
وب سایت خویش را گزینش کرده و بر “Disavow links” کلیک فرمائید.
آن‌گاه فایلی را که صحیح کردید آپلود نمایید.
گوگل یک پیام ترسناک نشان تان خواهد بخشید که می‌گوید” این یک خصوصیت توسعه یافته میباشد و بایستی با احتیاط از آن مصرف شود…”خوشبختانه شما از اسپم بودن چنین لینک و پیوند هایی اطمینان دارید پس ادامه دهید و بر “Submit” را کلیک نمایید.
حذف پیوند

مراحل حذف لینک و پیوند های اسپم می‌تواند خسته کننده و طولانی باشد، البته انجام آن ضرورت دارااست. ممکن میباشد برای گوگل هم بازه زمانی هنگامی ارتفاع بکشد تا این لینک و پیوند ها را مجدد کرول نماید، پس بایستی بردبار باشید.


همانگونه که گفته شد در پیشین وب سایت های متعددی به جهت داشتن بدلینک های خریداری گردیده یا این که توسط کلاه سیاه seo یا این که black hat SEOs شاخته گردیده بودند جریمه شدند. ولی حتی در‌حالتی که از این تکنیک ها به کار گیری نمی‌کنید، ممکن میباشد همچنان تارنما های اسپم گردیده فارغ از اطلاعتان به وب سایت شما پیوند شوند. مثلا بعضی اشخاص گرفتار seo منفی یا این که negative-سئو گردیده یا این که ممکن میباشد خطاهایی به وجود بیایید و باعث شود که گوگل یک پیوند را غیرطبیعی تلقی نماید.

اولی چیزی که نشان میدهد شما به جهت بدلینک ها جریمه گردیده اید کاهش دیده گیر در رنکینگ تارنما تان میباشد.

در شرایطی‌که چنین اتفاقی بیفتد می بایست از نخستین مبداء کلیه لینک و پیوند هایتان را باز بینی فرمایید.

به Google Search Console بروید
در بخش Dashboard، آیتم “Search Traffic” را تعیین کرده و آن گاه برروی “Links To Your Site” کلیک فرمایید.
در نصیب چپ، “Who Links The Most” را میبینید، بر کلمه و واژه “More” کلیک فرمایید.
بعد، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همگی لینک و پیوند های جانور در تارنما تان را که گوگل از آن ها اطلاع داراست را بازبینی فرمایید.
لینک و پیوند ها را مرور فرمایید، درپی لینکی بگردید که ممکن میباشد کیفیت بدی داشته باشد.
شیوه حذف اسپم بک پیوند

ممکن میباشد شناسایی برخی از این لینک و پیوند ها بسیار بی آلایش باشد در حالیکه برخی دیگر بسیار مشقت بار میباشد. در ادامه URLs بی کیفیت دربرگیرنده اعداد و حروف پهناور ، سایت های فرنگی، وب سایت هایی که چند سکو به تارنما تان پیوند گردیده اند، بگردید.

لیستی از لینک و پیوند هایی تنظیم فرمائید که مطمئن می‌باشید که جايگاه بندی تارنما تان را به صورت منفی پایین تاثیر قرار داده اند.
3. چه‌گونه می اقتدار پیوند های اسپم را حذف کرد؟
می بایست بیان کرد که نمی قدرت پیوند های اسپم را تخت‌گاز و به راحتی از فی مابین موفقیت. درحالیکه ابزارهای آنلاین متعددی در دسترس می‌باشند، البته شایسته ترین طرز برای حذف بدلینک های بد به طور دستی و به طریق ذیل میباشد:

او‌لین گام این میباشد که با مسئول وبسایتی که‌این بک لینک و پیوند ها از آنجا آمده اند تماس حاصل نمایید و از وی بخواهید که چنین پیوند هایی را حذف نماید. برای اینکار می بایست داده ها تماس او را پیدا کرده و با صادر کردن پست الکرونیکی صمیمانه از او چنین درخواستی نمایید.
اکثر اوقات پاسخ نمی گیرید. گام دوم این میباشد که خودتان آن‌ها را ازبین ببرید. این بدان معناست که از گوگل بخواهید تا چنین پیوند هایی را در محاسبات الگوریتمی خویش دخیل نکند.
در آغاز بایستی یک پوشه نوشتاری تنظیم نمائید بهتر میباشد که‌این عمل را اولیه در Google Doc انجام دهید، وسپس این را در پوشه .txt رمز گذاری گردیده با ASCII UTF-8 یا این که 7-bit نسخه برداری نمائید.
مطمئن گردید که حذف شدگی ها خیر فقط در سطح دامنه بلکه در URL نیز انجام داده اید. برای اینکار، “domain:” را در جلوی اسم هر کدام از دامنه ها بیش تر فرمائید. مثلا در صورتی بک لینک و پیوند هایتان از سایتی با اسم com آمده باشند، می بایست در پوشه نوشتاری خویش چنین چیزی را بنویسید.
آن‌گاه به Google’s Disavow Tool page رجوع نمایید.
وب سایت خویش را گزینش کرده و بر “Disavow links” کلیک فرمائید.
آن‌گاه فایلی را که صحیح کردید آپلود نمایید.
گوگل یک پیام ترسناک نشان تان خواهد بخشید که می‌گوید” این یک خصوصیت توسعه یافته میباشد و بایستی با احتیاط از آن مصرف شود…”خوشبختانه شما از اسپم بودن چنین لینک و پیوند هایی اطمینان دارید پس ادامه دهید و بر “Submit” را کلیک نمایید.
حذف پیوند

مراحل حذف لینک و پیوند های اسپم می‌تواند خسته کننده و طولانی باشد، البته انجام آن ضرورت دارااست. ممکن میباشد برای گوگل هم بازه زمانی هنگامی ارتفاع بکشد تا این لینک و پیوند ها را مجدد کرول نماید، پس بایستی بردبار باشید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 6 خرداد 1399 ساعت: 23:39

سئو در مشهد  درین بخش از نوشته‌ی علمی می‌خواهیم به طور تخصصی تکنیک هایی را معرفی نماییم که برای بهینه سازی وبسایت تعدادی زبانه بایستی رعایت شوند. نخست بهتر میباشد به‌این سوال که بخش اعظمی از ما پرسیده اند جواب دهیم. چندین زبانه کردن تارنما برای بهینه سازی وب سایت اثرگذار میباشد یا این که مضر؟ جواب این میباشد که یک‌سری زبانه سازی وبسایت اساسا برای سئو تارنما بسیار اثرگذار میباشد؛ به این دلیل‌که موتور های کاوش پی می برند که تارنما شما، تارنما پاره ای وجود ندارد، بلکه یک وب سایت وسیعی میباشد که سرویس ها جهانی دارااست ولی این اثر گذار بودن مشروط بر این میباشد که نکات بسیار مهمی روی وب سایت شما پیاده سازی شود.

مهم‌ترین نکته ای که می بایست مسلما آن را در حیث داشته باشید این میباشد که برای هر گویش نشانی مجزایی در لحاظ بگیرید. به دنبال اضافه به‌این نکته خوا هیم پرداخت.

تکنیک 1- جایگزین کردن پایین دامنه بجای فولدر
برای اینکه به بهینه سازی و سئو تارنما های چندین زبانه لطمه ای وارد نشود می بایست هرکدام از گویش های وبسایت را در یک تحت دامنه جدا از هم تعریف‌و‌تمجید کنیم تا چگالی منحصر خویش را داشته باشند و بعد برای هر مورد از تحت دامنه های تولید گردیده محتوای منحصر به خویش را به طور غیر وابسته ساخت کرده و به تحت نوع ی مربوطه طولانی تر فرمایید. برای ایجاد محتوای منحصر برای هر ذیل دامنه بهتر میباشد از یک معنی کننده بشر استعمال فرمائید خیر از ترجمه کننده ها آنلاین به این دلیل‌که کیقیت محتوای ساخت گردیده برای یوزرها آن گویش بسیار دارای اهمیت میباشد و از طرفی دیگر ساخت محتوای بی کیفیت ضربه بدی به بهینه سازی وبسایت شما وارد می‌نماید.

تکنیک2- به کارگیری از فرمان rel=alteate و hreflang
با استعمال از دو امر فوق در وب سایت های چندین زبانه می‌توانید به گوگل و بقیه موتور های کاوش گر اعلام نمایید که محتوای جانور در وبسایت شما به طور ترجمه گردیده به گویش دیگری میباشد. روبات خزنده گوگل با به کار گیری از صفحه ها ترجمه شما اطلاعات و داده ها ترجمه ماشینی خویش را بهبود میبخشد که فیض اش کسب درجه بهتر در نتیجه ها کاوش می‌باشد.

تکنیک3- عدم استعمال از ارجاع از روش IP
استعمال از تکنیک های ارجاع استفاده کننده (GEO Targeting) مبنی بر IP بر seo وبسایت تاثیر بسیار مخربی می گذارد چون گوگل آن را یک دسته seo سیاه می شناسد.

تکنیک4- خوداری از مخلوط rel= canonical و rel=alteate
درصورتی که امر rel=canonical جایگزین rel=alteate مصرف شود صفحه های گویش های دیگر وب سایت شما در گوگل ایندکس نمیشود و تاثیر مخربی بر seo می گذارد، اما خیر در همگی ی مواقع! بهتر میباشد گذشته از به کارگیری از چنین دستوراتی از حیث تکنیکی به آن‌ها احاطه یابید.

تکنیک5- به کار گیری صحیح از robots.txt
عملکرد نمائید تا حد ممکن روبات گوگل را در باز‌بینی صفحه ها دیگر گویش های وبسایت تان محدود نکنید چون عواقب خیر و خوبی برای بهینه سازی وبسایت تان درپی ندارد. مدام دستورها پوشه robots.txt را باز‌نگری نمائید تا مطمئن گردید کلیه صفحه ها مند نظرتان ایندکس شده‌است.

تکنیک6- گزینش صفحه ها فرود با تگ Hreflang
تگ Hreflang برای امداد به گوگل در شناسایی صفحه های انگیزه برای یوزرها هر حوزه‌ مکانی و زبانی است. این تگ در مواردی که ورژن های زبانی مختلفی را از یک ورقه در چنگ دارید، گزینه استعمال قرار میگیرد تا هر استفاده کننده ترجمه همخوانی با لهجه خویش را مشاهده نماید.

طبق اعلامیه گوگل سه نحوه برای اجرای این تگ موجود هست:

پیوند HTML در هدر: در نصیب نشانی http://example.com/fa به ورژن انگلیسی آن که نشانی http://example.com/en میباشد به صورت پایین پیوند دهید:

 

هدر HTTP: در‌حالتی که محتوای منتشر گردیده شما به صورت HTML نمیباشد (مانند PDF) می‌توانید از هدر HTTP پایین برای اشاره به URL یک لهجه مشخص و معلوم استعمال نمائید:

Link: < http://example.com/en>; rel=”alteate”; hreflang=”en”

نقشه تارنما: به جای به کارگیری از تگ ها میتوانید لینک و پیوند های متناظر با هر لهجه را در نقشه وبسایت تثبیت نمایید.

اقلب اشخاص از آیتم اولیه یا این که سوم و یا این که هر دو برای اشاره به ورژن های زبانی گوناگون استعمال میکنند. توجه داشته باشید که تگ های hreflang خاصی نیز برای لهجه ها و مکان های گوناگون موجود هست. برای مثال:

 

de: محتوای به گویش آلمانی، غیر وابسته از مکان یوزرها

en-GB: محتوای انگلیسی برای یوزرها در انگلستان

de-ES: محتوای آلمانی برای یوزرها در اسپانیا

امید‌واریم با ارائه این نوشته‌علمی توانسته باشیم داده ها مفیدی در مشت seo کارهایی که گرفتاری پروژه ی تارنما های یک سری زبانه را دارا هستند بگذاریم.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399 ساعت: 6:18